Friday, August 7, 2009

致陈俊铭师

random snap



in previous post..
a post tagged by Kelvin that i said my First Grade Teacher was 黄雪端师..
她是我小学
一年级的老师..
是我启蒙老师..

但现在..
teacher who gain my respect is my ah Sir, Anthony Tan..
我认同陈俊铭师的那套教学方式..
我不多谈那些..
因为我知道您永远有您自己的
方式..
支持您..

坦白说..
我真的很尊重您..
也谢谢您..
去年您帮我打开心房..
否则直至今天我也不会如此乐观..
因为那时刻的我真的很悲观..
人生低潮嘛..
真的..
那一个夜晚..
不同凡响..
再次谢谢您..

您是最棒的..
一点都不差..

p/s : bring me go makan best nasi lemak in penang ya.. XD

3 comments:

  1. 哈哈,真的吗?


    那一夜,我不想记得了。

    不过,
    我为你送上生日蛋糕的那一个下午。你却忘了。哈哈

    ReplyDelete
  2. haha.. that one also counted as birthday cake o?
    LOL..
    6 months after my birthday de wor..
    but suprise to see sir in kampar that time.. XD

    ReplyDelete
  3. hmmmm...
    seems u getting better...
    good 2 know tat...
    gambate lo...
    take care...

    ReplyDelete